Reklamace/výměna
Výměna/vrácení nepoužitého zboží
Pokud jste si vybrali nevhodné sklíčko nebo jste se spletli objednali jiný produkt než jste zamýšleli, můžete jej do 14ti dnů bez udání důvodu vrátit, nebo vyměnit. Jedinou podmínkou je, aby zboží bylo bez známky užívání.
Adresa pro zaslání zboží je Maršovská 470/14, 198 00 Praha 9
Reklamace
Výrobce zaručuje kvalitu svých skel v rámci PanzerGlass™ Garance 24 měsíců
Proto vám po celou dobu dvouleté záruky garantuje výměnu skla za nové v případě:
- Objektivně zhoršené reakci na dotek (i přes zapnutí funkce „dotyková citlivost“ v telefonu)
- Při vadě lepící vrstvy
- Při omezení funkčnosti senzorů
Reklamaci lze uplatnit přes svého prodejce, v tomto případě tedy u nás.
Pro posouzení reklamace nesmí být sklo z telefonu předtím odstraněno!
Neodborný zásah do skla nebo jeho mechanické poškození může být důvodem k zamítnutí reklamace.
Pro více informací o rozšířené záruce PanzerGlass™ Garance 24 měsíců najdete zde.
Pro vyřízení reklamace a posouzení její oprávněnosti nás prosím kontaktujte telefonicky nebo pomocí emailu.